Kontakt oss
Har du noen spørsmål?
Kontor
Shape Regine Norway AS
Kirkegata 2A3770 Kragerø
Org nr: 933 141 136
E-post: post@shaperegime.no
Lager
Shape Regine Norway AS
Rådyrveien 23799 Helle
E-post: post@shaperegime.no
FAQ
Hvilke typer betalinger godtar dere?
Vi aksepterer de vanligste kredittkortene Visa, MasterCard, AMEX, Apple pay og Google pay.
Er Shape Regime et sikkert nettsted?
Nettstedet vårt er helt sikkert, og du bør ikke ha noen bekymringer når det gjelder sikkerheten. All kredittkortinformasjon overføres over en sikker tilkobling takket være Shopify.
Hvordan vet jeg at bestillingen min er lagt inn og er under behandling?
Du vil motta en bekreftelse på e-post etter at du har lagt inn bestillingen. På den måten vet du at vi har mottatt bestillingen din og er i gang med å behandle den.
Hvordan kan jeg spore bestillingen min?
Du vil motta et Track and Trace-nummer ved forsendelse. Forsendelsen leveres av DAO.
Jeg har bestilt feil - hva gjør jeg?
Hvis du har bestilt feil, kan du alltid prøve å sende oss en e-post, så kan vi kansellere bestillingen din. Vi pakker imidlertid frem til kl. 16.00 på hverdager, så hvis du legger inn en feilbestilling etter kl. 16.00, er bestillingen din allerede sendt, noe som betyr at du dessverre må vente til du mottar bestillingen og sender den i retur til oss.
Jeg har mottatt feil bestilling - hva gjør jeg?
Hvis du har mottatt feil bestilling, ber vi deg kontakte oss og informere oss om dette med ordrenummer og navn. Du må da returnere bestillingen og legge inn en ny.
Bestillingen min har ikke kommet ennå - kan du fortelle meg hvor den er?
Du vil motta et sporingsnummer ved forsendelse, slik at du kan følge og lokalisere pakken din. Du er også velkommen til å kontakte oss, så kan vi spore bestillingen din for deg.
Bestillingen min var ikke i pakkeshoppen jeg skulle hente den i - hva skal jeg gjøre?
Hvis bestillingen din ikke er i pakkeshopen, er det fordi de maksimale dagene det er tillatt å oppbevare pakken din har utløpt, og pakken din er på vei tilbake til oss. Du kan legge inn en ny bestilling, og du vil få pengene tilbake når pakken kommer i retur.
Hvordan returnerer jeg bestillingen min?
Hvis du ønsker å returnere en bestilling, kan du sende oss en forespørsel på post@shaperegime.no med ditt ordrenummer, så sender vi deg en returetikett. Du må sørge for at produktene er forsvarlig pakket inn og at de er i samme stand som de ble mottatt når du returnerer dem.
Produktet/produktene jeg har mottatt er ødelagt/defekte - hva gjør jeg?
Hvis produktene du har mottatt lider av en defekt eller er ødelagt, vennligst kontakt vår kundeservice på post@shaperegime.no for å ta opp problemet og send et bilde av produktene som er defekte, så vil vi sammen ta en beslutning om hva vi skal gjøre fremover. Hvis du allerede kan konstatere feilen på det tidspunktet transportøren leverer bestillingen, bør du nekte å motta produktet.
Hva er returpolitikken deres?
Du har rett til å heve avtalen om kjøp uten begrunnelse innen 14 dager etter at du har fått produktene i fysisk besittelse. Videre må produktene være i samme stand som da du mottok dem. Vi tilbyr gratis retur på produktet/produktene innen 14 dager.
Kundeservice og kontaktinformasjon:
Du er alltid velkommen til å kontakte oss på e-post post@shaperegime.no eller via vår live chat-support på nettstedet vårt. Vi prøver å svare på alle e-poster innen 24 timer.